I love fa(t)shion!

Thanks for visiting my blog.
I will share pictures, things i love and more.

Ellen

donderdag 8 juli 2010

Frustratie of acceptatie??

Soms kan ik de hele wereld aan en vind ik mijzelf zelfs mooi. Op andere dagen kan ik mijzelf niet eens in de spiegel bekijken en walg ik van alles.

Vandaag is zo'n dag. Ben de hele avond al bezig om te bepalen wat ik morgen aandoe. Niks staat, niks zit goed. ben ruim een jaar geleden bevallen en het lijkt alsof de 4de onderweg is.

Jurkjes, rokjes, shirtjes, leggings, ik blijf ze kopen net alsof ik door er steeds meer te kopen, er ineens wel goed uit ga zien.
Het makkelijkste is natuurlijk 20 kilo afvallen maar ja dat lukt me toch niet ineens.
De beste manier is acceptatie. Wees tevreden met hoe je eruit ziet, iederen is anders, we hebben allemaal wel wat... Jajaja, de theorie is me bekend, deze omzetten in de praktijk is een ander verhaal.
En op dit soort dagen krijg ik die zinnetjes niet eens door mn strot, pak liever een reep chocolade om die strot te smeren. Maar das geen oplossing.

Wat wil ik met deze blog?
Geen idee, mn gedachten 'vastleggen', foto's posten van outfits die ik wil uitproberen, leuke plaatjes posten.

Ik ga eerst eens even kijken hoe dit alles werkt, anders blijft het een hele kale blog.

x

2 opmerkingen:

  1. Bedankt voor jouw comment. Welkom in de Curvy blogwereld. Heb net over je blog getweet.
    De dagen (zoals boven) zijn herkenbaar. Dat is nou het mooie van op weg naar zelfacceptatie: perfectie hoeft niet meer.Soms ben je happy en soms wat minder. Spread the curvy love!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh ja, die dagen kennen we allemaal wel! Ben er zelf (gelukkig) wel redelijk tevreden met mezelf; ik zal nou eenmaal nooit een size zero type worden (en eigenlijk wil ik dat ook niet!). Succes met je blog, ben zelf ook nog een rookie maar merk wel dat het een heerlijke uitlaatklep is :)

    BeantwoordenVerwijderen